Business meeting

Ken je klant, begin bij je collega's!

Ken je klant, start met je collega’s!

Huis voor Klantmanagement is een netwerk van specialisten. Ieder een eigen identiteit, maar met dezelfde focus. Bij HVK kijken we naar welk persoon het beste kan worden ingeschakeld voor de vraag van onze klant. Door professionaliteit en kwaliteit te combineren, levert HVK datgene wat de klant beter maakt als persoon, en als bedrijf.

Om de klant van de klant te bereiken, richt HVK zich op het bereiken van betrokken medewerkers binnen een organisatie. Zo versterk je de klantloyaliteit. Om de specialismes van HVK goed in beeld te brengen, wordt er maandelijks een business-meeting gehouden op het gebied van ontwikkelingen en doelstellingen.

Zo ook maandag 30 januari, in het Oud London Hotel in Zeist. Een unieke zakelijke bijeenkomst. Daar houdt HVK van!

Nieuwe gezichten worden voorgesteld, en er hangt een gezellige sfeer. Tijd voor actie.
Om datgene te doen voor de klant, waar wij goed in zijn, moet dit bij HVK ook zeker goed zitten. Vandaar de business-meeting.

Om doelstellingen in kaart te brengen, heeft iedereen vooraf een aantal stellingen voor het komend jaar opgesteld. Deze worden besproken en waar nodig aangepast. HVK biedt de specialisten de mogelijkheid om eigen input te geven. Daarop is HVK opgebouwd.

Wat is er uit de meeting gekomen?
De nodige informatie is besproken en HVK heeft zijn pijlen op een aantal punten gericht. Zo staan er een aantal kernwaarden centraal.


Wat hebben we in huis? Waar staan we voor? Waar zijn we goed in? 


Huis voor klantmanagement staat voor een netwerk van professionals, waarbij het behouden van de eigen identiteit en het vergroten van de sterktes van het netwerk centraal staan.


HVK wilt zich richten op het aansporen van de kunde van de professionals, het meegaan met de tijd van nu, extra aandacht leggen op de pluspunten, propositie maken naar de praatplaat, focus leggen op de meso- en macro-omgeving.

We richten ons op kennis -> definitie -> gedrag.

Happy people = Better business!

© Huis voor Klantmanagement | Algemene voorwaarden - Disclaimer