Publicatiedatum: 22 november 2016
Leestijd: 2 minuten

Zoek je #MOT?

De Marketing-Organisatie van de Toekomst (MOT)

Je bent alvast gewaarschuwd, deze post bevat schaamteloze promotie voor:
"De Marketing-Organisatie van de Toekomst" (MOT)

Echter niet voor mezelf, maar voor een verdienste van mijn H3ROES-collega Rob Beltman. Hij heeft sinds vandaag een prachtig boek in de (online)winkel liggen over de #toekomst van de #marketingorganisatie. 

Boekenkasten puilen inmiddels uit met boeken over Marketing, maar hoeveel van die boeken gaan daadwerkelijk over de organisatie van de marketing-functie? Al die nieuwe competenties die marketeers zich eigen moeten maken, hoe regel je dat nou binnen je eigen organisatie? Dat is het thema van dit boek én ik kan het jullie van harte aanbevelen. (een NPS van 9-10) 

De afgelopen jaren heb ik bij diverse opdrachtgevers zelf mogen ervaren dat het ontwerpen én implementeren van een commerciële organisatie zeer actueel is. Dit boek biedt een aantal handvatten voor dit specifieke vraagstuk. Het hele marketing domein wordt belicht en het boek bevat een aantal mooie voorbeelden van verschillende bedrijven en organisaties die een kijkje in hun marketingorganisatie-keuken geven. 

Bestellen of kijken?
Het boek, De marketingorganisatie van de toekomst, is vanaf vandaag leverbaar en te bestellen op managementboek: www.bit.ly/BOEK_MOT. Veel leesplezier gewenst!

© Huis voor Klantmanagement | Algemene voorwaarden - Disclaimer