Publicatiedatum: 13 augustus 2018
Leestijd: 4 minuten

Feedbacktool of klantfilosofie?

Eenvoud is de kracht van Happnizr!

De medewerkers van Team Support van happynizr zijn geen stuurlui die aan wal staan. Zij pakken aan. Daarom meten ze continu hun eigen klanttevredenheid en zijn ze altijd op zoek naar zaken die persoonlijker, sneller of kwalitatief beter kunnen. Feedback halen ze op aan de lijn, via mail, of whats(h)app(y)/SMS. Bijzonder is het dat meer dan 96% van hun klanten (zeer) tevreden is en dat ze een NPS-score hebben die het afgelopen half jaar weer verder is gestegen naar + 51. Een fantastisch resultaat en een hele mooie bevestiging van hun klanten dat ze met de juiste dingen bezig zijn. De mooiste feedback die Team Support van happynizr recent ontving, willen zij graag met hier jullie delen:

“Het beste aan happynizr vind ik de eenvoud van de feedback filosofie. Aanvankelijk dacht ik niet dat de reacties zo waardevol voor ons bedrijf zouden zijn. Ik heb mij compleet vergist vanaf de eerste minuut dat happynizr voor ons ging uitvragen. Happynizr bedacht samen met ons korte en lange termijn oplossingen; hoe wij onze klanten beter aan ons kunnen binden. Ik kocht een ‘feedbacktooltje’, ik kreeg een klantfilosofie”. 

Wil je meer weten wat Team Support van happynizr voor jou(w) organisatie kan betekenen? Lees dan eens onze nieuwsbrief: happynewz #4.

Drs. Etienne Jager MC MBA RM weet alles van het maken van enthousiaste klanten en hoe je samen klantgericht kunt ondernemen. Neem gerust contact op met hem voor een gesprek (etienne@huisvoorklantmanagement.nl of 06 14 91 05 84).

© Huis voor Klantmanagement | Algemene voorwaarden - Disclaimer