Media

Onze partners lopen voorop in hun vakgebied. Het is dus niet verwonderlijk dat wij hen met enige regelmaat tegenkomen in diverse media. Wil jij weten waar je ze kunt zien?  Of bijv. een webinar of masterclass van één van hen volgen? Kijk dan hieronder voor meer informatie.

Key note - Happy Customers
@Event: Durf te weten!

In april 2016 sprak Etienne Jager op het voorjaarsevent van Huis voor Ondernemers over het creëren van Happy Customers en medewerkers werkplezier geven. Klik op de key note voor een impressie...Lees verder

Event: Durt te weten! - Kom in beweging (trailer)

Op 21 april jl 2016 - @ Chardonnay Media in Driebergen.
Durf jij te weten? Etienne Jager spreekt op het voorjaarsevent van Huis voor Ondernemers samen met Huis voor Klantmanagent over cruciale vragen om klantambities waar te maken en medewerkers werkplezier te geven. Met de handvatten die je krijgt, kom jij succesvol in beweging!...Lees verder

Masterclass (trailer)
Klantgerichte Helden bij de Overheid

Hoe wordt je een klantgerichte overheid? Tijdens de Masterclass 'Klantgerichte helden bij de overheid' vertelt Etienne samen met enkele van zijn opdrachtgevers (gemeenten, omgevingsdiensten, provincies, waterbedrijven) hoe zij de organisatie in beweging hebben gekregen en nu meer klantgericht zijn, vanuit visie en klantcontact.

Meet en verbeter uw eigen klantgerichtheid

Ben jij op zoek naar inspiratie over ontwikkelen op klantgerichtheid. Etienne vertelt over zijn manier om met passie aan de slag te gaan met klantgericht verbeteren.

Masterclass: Klantgerichte Helden bij de Overheid

Etienne verzorgde speciaal voor de beurs Overheid360 een Masterclass over klantgerichte helden bij de overheid. Tijdens de masterclass werd gedeeld hoe organisaties in beweging komen, vanuit de visie, vanuit klantcontact en met continu feedback van burgers en bedrijven.

Klantenthousiasme

"Als je het aandurft je verlangens uit te spreken en je klanten te omarmen, dan creëer je werkplezier voor je medewerkers en volgt als vanzelf succes voor je organisatie. Dat is volgens mij echte verbinding."

Etienne Jager | Chief Happiness Officer
Huis voor Klantmanagement

.

© Huis voor Klantmanagement | Algemene voorwaarden - Disclaimer