Vragen van onze klanten:

Huis voor Klantmanagement wordt voor een veelzijdigheid aan opdrachten gevraagd. Om een idee te krijgen wat wij voor onze klanten doen, hebben wij een aantal veelvoorkomende klantvragen onderverdeeld naar onze specialismen. Heb jij een vraag? Neem dan gerust contact met ons op.

Klantbeleving & Klantgerichtheid

Hoe kan onze organisatie klantgerichter worden?

"Onze klanten zijn ontevreden over ons werkproces en vinden de mate van klantgerichtheid en proactiviteit van onze medewerkers onvoldoende. Dit willen wij graag veranderen, maar wij krijgen de organisatie niet in beweging en weten eigenlijk ook niet wat klantgerichtheid voor onze klanten precies inhoudt?

Verandermanagement & Organisatiecultuur

Hoe krijgen we een andere organisatiecultuur?

"De markt waarin wij zitten, vraagt om een andere organisatiecultuur. Is het mogelijk onze cultuur te typeren en na te denken over welke gewenste organisatiecultuur het beste zou passen?"

Hoe krijg ik mijn organisatie in beweging?

"We zijn begonnen met een cultuurverbetertraject, maar het lukt niet om houding en gedrag van medewerkers te veranderen. Oplossingen zijn vooral instrumenteel en inhoudelijk van aard. Waarom nemen medewerkers niet een eigen verantwoordelijkheid in dit traject?"

Strategie & Medewerkerbetrokkenheid

Marketing(communicatie) & Marktonderzoek

Hoe ziet een strategisch marketingplan eruit?

"Wij sturen ons marketingbeleid met behulp van een jaarlijks marketing plan. Graag zouden we een strategisch marketingplan opstellen om meer vanuit langetermijn te denken. Hoe ziet zo'n strategisch marketing plan eruit? Hoe pak ik dat aan?"

Hoe zetten we een effectief marktonderzoek op?

"We zien een aantal interessante afzetmarkten ontstaan. Graag zouden we willen onderzoeken wat de marktpotentie is voor ons bedrijf. Hoe zetten we een goed (internationaal) marktonderzoek op, op basis waarvan we strategische keuzes kunnen maken?"

© Huis voor Klantmanagement | Algemene voorwaarden - Disclaimer